2012 / 2013

Bara ca 15 minuter kvar av 2012 och jag ligger i sängen och är sjuk.. Haha ett sånt patetiskt slut på 2012.


Men vad har då hänt 2012 för min del?
Jag har snart gått 1 år på universitet (2a terminen slutar 20/1-13)
Jag har gått upp 10 kg sedan början av 2012.

Det var ungefär det som hänt. Noll roliga saker, inget speciellt jag kommer komma ihåg från detta år (förutom skolan då).. Har inte haft en enda söt kille som varit intresserad av mig.. Har bara varit ett år av skola och jobb.. Men tur som är kommer 2013 bli mer resor och roliga saker :))


Mina nyårslöften/mål för 2013:
+ Gå ner 20 kg (till 50 kg) innan resan till Frankrike som sker i Juni, samt att hålla denna vikt stadig under hela året.
+ Börja med Yogan igen.
+ Börja träna.
+ Lära mig tyska.
+ Läsa minst 8 böcker.
+ Njuta av mina resor.
+ Skriva dagbok


Puss på er alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0