Uppdatering

Hej och förlåt. Praktiken gick bra tillslut, vande mig lite i alla fall, nu längtar jag bort härifrån Sverige. Jag vill inte vara kvar här. Vikten är sjukt hög, samma som sist 69 kg. Usch. Jag har två år kvar på studierna, efter det vill jag verkligen bort här ifrån.

Jag är ledig denna helg, har jobbat väldigt mycket under juli månad (över 200h).

Jag måste verkligen ta tag i vikten igen. Fy alltså, jag måste sluta äta så äckligt. Bra mat måste handlas och ätas. Jag måste ner i vikt. 15 kg vill jag gå ner. Jag måste börja äta Clean Food och sluta äta halvfabrikat. Ren och fräsch mat, samt att jag måste börja komma igång med träning. Får ångest av alla måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0