2013-01-01

Denna dag har spenderats av att se på Harry Potter, lyssna på Ed Sheeran och packa ihop min lägenhet.. Samtidigt som jag är förkyld, sån toppen start på 2013. underbart skönt att slippa visa mig för folk..

Onsdag, Torsdag och Fredag är det jobb 15-23, Torsdag och Fredag är det skola 10-15. Och jag är helt dunderförkyld, blir nog ingen skola, plus att jag ska kolla imorrn på jobbet om det finns någon som kan jobba Torsdag och Fredag då jag blir helt slut av att bara vara hemma, att gå 6 trappsteg gör mig andfådd (y).
Troligen kommer ingen kunna jobba men man kan ju alltid chansa..

Nej nu måste jag sova, har halvt vänt på dygnet under jullovet..
Somnade efter 03 igår, vaknade 08 imorse och tänkte "skönt, nu kan jag ställa tillbaka dygnet" och bam somnade om och sov till 12 :P Godnatt mina lovelies!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0