Allt bara går neråt..

Jag mår så himla dåligt. Känner mig så himla värdelös. Jag orkar inte plugga.. Sitter bara på datorn/ser på film.. Har två skolarbeten jag måste skriva på 2 A4 var. Och imorrn kommer hemtentan ut.. Men jag orkar inte, jag vill inte.. Jag vill inte plugga.. Jag vet inte om denna utbildning är rätt för mig.. Jag vet inte vad jag vill.. Jag vill bara resa iväg med en ryggsäck och se vart livet tar mig.. Jag är så less att leva så kontrollerad av mig själv, jag planerar allt.. Jag vill vara impulsiv, leva livet.. Jag har 2,5 år kvar i skolan och det känns som att jag bara slänger bort dessa åren av mitt liv..  Men jag vill heller inte ge upp och misslyckas.. Vad ska jag göra? Jag har sån ångest.. Och jag klarar inte av att äta ett rikigt mål mat.. Jag kan bara äta mackor och sådant onyttigt.. Jag mår illa om jag måste äta ett helt mål mat.. Jag känner mig så himla äcklig. Denna veckan har jag duschat 5 gånger. Och ska snart in i duschen igen. känner mig så vidrig och smutsig.. Mår så dåligt. väger extremt mycket. ca 69kg. bmi på nästan 28.5... Hur äckligt är inte det??? Fy fan. Jag mår dålig när jag är i skolan, har knappt varit där på en vecka, har 3 föreläsningar imorrn.. Blir nog bara den sista som är ett måste.. Jag vill inte att någon ska se mig.. Vill bara försvinna..
 
Praktiken börjar om lite mindre än 2 veckor. Ska ha praktiken utomlands, i ett varmare land. Ska bli så skönt att komma bort. Ska då försöka komma i form. Äta nyttig mat, massa frukt och så. Och försöka komma igång med yogan igen.. Ska bli så skönt att åka iväg, men på grund av vädret så kommer jag behöva gå i shorts och t-shirt.. Känner mig inte bekväm med det...

Kommentarer
Postat av: r

hoppas du mår "bättre" snart! och glöm inte, du är fin som du är!
ha så roligt på praktiken, kram!

Svar: Tack :)) Jag har verkligen en svacka just nu.. Kram <33
masteblismal.blogg.se

2013-01-09 @ 22:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0