Fredag

Första personen från klassen som jag såg idag sa "Vad fin i håret du är".. Blev kanske inte så fult ändå?

Det är plugg hela kvällen för min del, antar att jag får skylla mig själv då jag inte pluggat på en hel vecka.. Dumma, dumma mig.. Har nu i helgen på mig att skriva de två inlämningarna som ska in, totalt 4st A4. Dock ska jag käka middag imorgon med en kompis så kvällen imorrn försvinner och på söndag måste jag tvätta och städa lägenheten.. Och jag måste förbi mitt jobb nästa vecka en snabbis. Samtidigt som jag måste skriva hemtentan måndag och tisdag, eventuellt onsdag. Och jag har seminarium tisdag och onsdag.. Och åka till hemstaden på onsdag, stockholm på torsdag och åker till praktiklandet på fredag.. Hur fan ska detta gå? Jag orkar inte. Jag vill bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0